miercuri, 27 iulie 2011

Excursie part one

Asa cum va spuneam saptamana trecuta trebuia sa plec intr-o miniexcursie de week-end cu familia. Si nu v-am spus unde , v-am lasat in suspans si v-am promis ca va spun saptamana asta. Si ma tin de promisiune :))=))...
S-o iau cu inceputul...
Sambata , 23.07.2010
Ora 12.00 : Plecare din Brasov pe traseul Rasnov-Bran-Rucar-Campulung-Curtea de Arges
Ora 15.00 : Intrare in Curtea de Arges si vizitarea Manastirii...
Ora 16.00 : Pranz la restaurant.
Ora 17.00 : Plecare din Curtea de Arges pe traseul DN7C-Baraj Vidraru-Cabana Balea Lac-Balea Cascada-Sibiu...Adica TRANSFAGARASANUL.
Da , ati auzit bine...Sigur nu o sa ma creada nimeni ce am scris aici...Dar am dovezi...Mwhahahahaha...:))=))...Sigur o sa ma credeti...
Ora 21.00 : Intrare in Sibiu si cazare la pensiune.
Ora 21.30 : Plimbare in centrul orasului care este la 10 minute de mers pe jos ( Piata Mare )
Ora 23.00 : Sosire de la plimbare.
Ora 01.00 : Somn de voie.

Si acum dovezile...

Lacul Vidraru :




La Barajul Vidraru :



Cabana Balea Lac :



Astea sunt cateva poze...Restul le veti gasi pe facebook...:))...

COMING UP PART TWO : TOMORROW NIGHT AT 9-10 P.M. :))=))...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu