luni, 8 august 2011

Excursie part two

As I was saying...more details..." tomorrow night 9-10 p.m. "...
Ooooopsssssssssssss...Azi e 08.08.2011...iar postul era pe 27.07....ma rog...
Nu e kiar " tomorrow " da bine k mi-am adus aminte...
Continuare :

A doua zi de dimineata trezirea , micul dejun , plimbare in oras si plecare inapoi spre casa dupa urmatorul program :
Ora 08.00 : Trezirea
Ora 09.00 : Mic dejun
Ora 10.00-13.00 : Plimbare in oras
Ora 13.00 : Plecare spre Brasov
Ora 15.30 : Home sweet home...

Cam asta a fost...Saptamana urmatoare n-am mai apucat sa scriu nimic...2 motive :
1. Nu am avut ce sa scriu
2. Nu am facut mare lucru...doar o data am fost la piscina...in rest nimic...

Sambata am plecat iar la drum...Am plecat dupa pranz spre Sighisoara deoarece avea loc Festivalul Medieval...Mici , bere , cavaleri etc...
M-am intors din Sighisoara in aceeasi zi , mai pe seara...

Ultima saptamana mi-am petrecut-o acasa...Singura modificare adusa blogului a fost la pagina cu melodiile VOLTAJ...In rest...nimic...

Ce sa mai zic???...Nu mai am nimic de zis...
Ba da...Era sa uit...La 1 august a.c. mi-am deschis oficial contul de Twitter...ma gasiti si acolo si pe Facebook...

Hai va las...Ma duc sa mai pun niste melodii cu VOLTAJ si mai vad io...BYE-BYE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu