luni, 22 august 2011

Fotbal , plimbare si week-end cu soare...:))...

Salutari din nou...

A trecut ceva vreme , cam vreo 2 saptamani , de cand n-am mai ajuns prin aceasta zona...:). Vina imi apartine , deoarece nu am mai avut timp de scris si nu am mai avut ce sa scriu...

Noutati???...Aproape mai nimic...De fapt am bifat prima mea drumetie in Bucegi , mai exact Babele si Sfinxul...O plimbarica de o zi , cu plecare de dimineata din Brasov si intoarcere seara inapoi acasa...

Cand a avut loc plimbarea? Ieri , duminica , 21 august.

Ora 08.30 : Plecare cu trenul din Brasov
Ora 09.30 : Sosire in gara Busteni
Ora 09.50 : Asezarea la coada la telecabina
Ora 11.20 : Plecare din Busteni cu telecabina
Ora 12.00 : Babele si Sfinxul. NOTA : Un peisaj extraordinar de care am avut parte , precum si vremea prielnica pentru o astfel de drumetie ( atmosfera placuta , 25-26 grade in Busteni si 11-12 grade la Babe . Pe cer se vedea Soarele si cativa nori razleti ) .
Ora 12.15 : Plecare spre jos spre Cabana Piatra Arsa si Varful cu Dor . Marcaj galben vertical , durata ( pe internet ) de 3h - 3.30 h , grad de dificultate usor-mediu.
Ora 13.00 : Sosire la Cabana Piatra Arsa
Ora 13.15 : Popas pentru masa de pranz
Ora 13.50 : Continuarea traseului
Ora 14.20 : Sosire la Cota 2000 Sinaia . Lume nu prea multa pe traseu , un deal marisor de urcat...Toate bune si frumoase...Nici o problema. Priveliste impresionanta asupra Vaii Prahovei , o splendoare de peisaj in care se vedeau limpede statiunile Busteni si Sinaia , precum si binecunoscutul DN 1.
Ora 14.35 : Coborare cu telescaunul la Cota 1400 Sinaia
Ora 15.15 : Coborare in Sinaia cu telecabina
Ora 15.30 - 16.40 : Plimbare prin Sinaia...Putina odihna in parcul din centrul orasului
Ora 17.10 : Plecare cu trenul spre Brasov
Ora 18.30 : Sosire in gara Brasov

Cam asta a fost...

In rest...Nu puteam rata meciul Stelei tur din Europa League contra TSKA Sofia...Pentru cei care nu stiu , eu sunt stelist si m-am bucurat la finalul partidei pentru victoria cu 2-0 a Stelei. Acum astept cu nerabdare returul de la Sofia...

Cam asta e tot pana acum...Va mai tin la curent cu ce se mai intampla...Poate voi pune cateva poze pe Facebook k sa vada si lumea cum e acolo sus , la 2000 m inaltime.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu