luni, 12 septembrie 2011

saptamana de fotbal , gazon si scoala :))

Salutare din nou...In sfarsit am intrat cu bine in luna septembrie a acestui an...:))...N-am mai scris cam de multisor dar acum am gasit , zic eu , momentul potrivit sa mai scriu p-aici... In primul rand...De ce acest titlu al postarii?...Pentru ca astea sunt cateva subiecte pe care le voi aborda... Deci...Saptamana europeana de fotbal...Care va sa zica avem 4 echipe in Europa...1 in C.L. ( Otelu Galati ) si 3 in E.L. ( Steaua Bucuresti , Vaslui si Rapid )... Iata programul: Miercuri , 14.09. ora 21.45 : Otelu - Benfica Joi , 15.09. ora 20.00 : Hapoel Tel-Aviv - Rapid Lazio - Vaslui ora 22.05 : Steaua - Schalke 04 Doamne ajuta sa incepem cu dreptul... Gazonul...Iata povestea sa...Marti , 06.09.2011 , s-a inaugurat cea mai mare arena de fotbal din Romania la Bucuresti , Arena Nationala ( National Arena ) - 55.000 locuri...Uauuu...ce tare...:D...Inaugurarea s-a facut prin intalnirea echipei nationale de fotbal a Frantei cu cea a Romaniei...Mai trebuie sa zic ceva sau se intelege?...Da trebuie...Selectionerul Frantei , Laurent Blanc...Omologul sau la nationala Romaniei , Victor Piturca...Acum kiar k nu mai e nimic de spus...Nu???...:)) Incepe meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2012...Franta venea cu un moral ridicat la Bucuresti dupa victoria cu 2-1 in fata Albaniei si dorea sa plece cu 3 puncte pentru a-si stabiliza pozitia de lider...Romania , aflata pe locul 4 al grupei venea cu un moral ridicat dupa victoria ( chinuita ) cu 2-0 in fata Luxemburgului si dorea sa iasa invingatoare in acest meci...Dar iata ca dupa 15-20 minute de joc gazonul incepe sa se rupa pe alocuri creand " musuroaie de cartite " care le-au dat mari batai de cap atat romanilor cat si francezilor...Din fericire s-a terminat 0-0. Acum gazonul trebuie schimbat deoarece National Arena urmeaza sa gazduiasca partidele de pe " teren propriu " ale echipelor romanesti angrenate in competitiile europene , urmand ca in primavara , mai 2012 , sa gazduiasca finala C.L. Apropo , pe cine vedeti favorita sa castige trofeul la Bucuresti ?... Scoala...Bat-o vina !!!...:))...A inceput de azi...Ma rog pentru astia micii clasele I - XII...Eu mai am 2 saptamani bune de vacanta , prima mea zi din noul an universitar fiind 03.10. In rest , week-endul care tocmai a trecut am ramas singur acasa de vineri pana duminica...Si pot spune ca in ciuda faptului ca au fost momente in care ma plictiseam de moarte a fost foarte liniste in casa , nu m-a batut nimeni la cap...:))=))...Am fost in oras la un concert HI-Q si mi-au asurzit urechile...Nu mai aud aproape nimic...:))... Vreme faina afara , caniculara chiar...30 grade...Nu-i rau la mijlocul lui septembrie...Sa speram ca tine mai mult aceasta vreme superba... Nu stiu ce faceti voi acum , dar mie imi cad ochii de somn...Hai k va pup dulce si va astept cu comentarii...LA REVEDERE SI NOAPTE BUNA...Bye-bye...:*...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu