duminică, 25 septembrie 2011

Ultimele saptamani de vacanta...:))

Salutare tuturor...Au trecut 2 saptamani de la ultimul post...Nu am prea multe noutati...:))
Pentru inceput...Vreau sa va zic ca maine plec de-acasa...:((...Nasol , stiu...Plec la Iasi...Dar partea buna e k scap d ai mei...Cel putin pentru un timp...Abia asteptam sa plec la Iasi pentru ca m-am plictisit de stat acasa...3 luni sunt de-ajuns...Dar in acelasi timp imi pare si rau...ma rog...:))
Cum s-a incheiat saptamana fotbalului european...Chiar bine daca stam sa ne gandim...
C.L. Otelu a luat bataie...2-1 ; E.L. Steaua - Schalke 0-0
                                                         Hapoel - Rapid 0-1
                                                         Lazio - Vaslui 2-2

Stam bine , deocamdata...Gazonul ?...A fost inlocuit cu unul adus din Olanda...Speram k rezista...Dupa care iar trebe schimbat...Asa zic astia de la UEFA...Cu vreo 10 saptamani inainte de finala E.L. din mai 2012.

De luni ( adica de maine ) intr-o saptamana intru in " focuri " , adica prima zi din ultimul an de facultate...Dar pana atunci trebuie sa ajung la Iasi sa rezolv cu cazarea...Sper sa stau unde am stat si anul trecut k mi-a placut acolo si cine stie , poate ma intalnesc iar cu cei cu care am stat si anul trecut...Ce fain ar fi...:D...

Pe 16.09.2011 au avut loc la Brasov premiile muzicale romanesti sau mai pe scurt RMA ( Romanian Music Awards )...Am fost la concert...Da hai sa va zic cum a fost...

Evenimentul trebuia sa inceapa la ora 19.00 , moment in care trebuiau sa-si faca aparitia pe scena cei doi prezentatori : Cosmina Pasarin si Puya...In schimb , la ora 19.00 publicul este anuntat k mai sunt cateva momente pana incepe...La 19.30 o voce : " Braaaaaaaaasovvvvvvvvvv!!!...Mai sunt 30 minute pana la start !!!..." Va dati seama ca am stat in picioare o ora ca sa inceapa...dar si-au tinut promisiunea si la ora 20.05 au venit Puya si Cosmina...In sfarsit incepea showul...:))

N-am stat pana la sfarsit de teama sa nu se supere ai mei pe mine si sa nu ma mai lase niciodata...Asa ca le-am dat un SMS in care le-am zis k la 23.30 sunt acasa. Si prost am mai fost...Va zic la sfarsit de ce.
Pana la 23.30 i-am vazut pe Corina ; Mandinga ; Andreea Balan ; Andreea Banica ; CRBL ; Inna ; La Familia ; Anna Lesko ; Antonia & Vunk si cam atat...Baietii mei ( Voltaj ) cantau mai tarziu...

La 23.00 am plecat din multime ( mi-au trebuit 10 minute ca sa ajung din fata scenei pana in celalalt capat al Pietei Sfatului ; asa de multi oameni erau ) si am luat-o la pas pe Republicii pana m-am urcat in autobuz si directia casa. Am ajuns exact la 23.30.

S-au impartit toate premiile prevazute iar marele castigator a fost.......................................SMILEY ( 4 premii ) , urmat indeaproape de INNA ( 3 premii )... Dar cel mai fericit am fost cand am auzit k Voltaj luasera exact premiul care le mai lipsea , si anume , BEST LIVE...Il meritau pe deplin...

A doua zi maik-mea imi zice ca am fost un prost...Puteam sa stau pana la sfarsit la concert fara sa se supere pe mine...:((...Sfarsitul spectacolului il dadusera kiar Voltaj alaturi de surpriza serii oferita de ei ( Horia Brenciu , brasovean si el ) ...Totul s-a terminat la ora 03.00...Cum sa rezist atata in picioare???...

Ma rog...A fost fain , nu mai are rost sa lungesc vorba...:))=))...

In rest...Bagaje , bagaje si iar bagaje...Sunt satul...:))...Dar trebuie...Hai ca va las...Urmatorul post il voi scrie de la Iasi ( sau Vaslui daca ajung pe acolo )...V-am pupat...:*...Bye...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu