luni, 14 noiembrie 2011

Facultate , fotbal si ziua de duminica , 13 noiembrie...

Bine v-am regasit...

Mi-am gasit un pic de timp sa mai scriu ceva pe-aici...:))...

Noutati nu prea am , in afara de faptul k deja vremea a inceput sa se schimbe , frigul deja a inceput sa-si faca simtita prezenta de cateva zile incoace...Asta-i semn k iarna mai are un pic si vine peste noi...:))...

Fotbal...Nu prea am ce sa zic...Ce sa zic??? K echipa nationala a Romaniei a mancat bataie de la Belgia intr-un amical cu 2 -1...Din care daca stau sa ma gandesc bine un gol a fost marcat in propria poarta a Romaniei...:))...Vai , vai , vai !!!...Cu chestia asta imi aduc aminte de Banel Nicolita acu vreo 4 ani cand a dat autogol in poarta Stelei pe Santiago Bernabeu...Chiar mi-a parut rau d el atunci...si imi mai pare si acum :))=))...Urmatorul amical este programat pe maine...cu Grecia...

Duminica , 13...Zi de cosmar pentru mine...Nu e cazul sa zic ce mi s-a intamplat in prima faza...Doar a doua =))...

Zis si facut...Aveam tren accelerat cu plecare din Vaslui la 20.17 cu sosire in Iasi la 21.27...Dar fatalitate !!! Am ajuns in gara la 21.00 si m-am dus sa-mi iau bilet...Vanzatoarea imi spune k trenu kre venea de la Galati era plin , nu mai erau locuri asa k vru sa-mi dea in picioare...Am zis k da...Dar ghinion !!!...Nici in picioare nu puteam sa stau asa k am luat bilet la urmatoru tren kre pleca la 21.26 si ajungea la 22.41. Si am venit cu acela...

Am ajuns cu bine in Iasi , m-am dus la camin iar azi am fost la facultate...Am intrat in saptamana a 7-a de facultate...Mai e o luna si luam vacanta de Craciun si Anu Nou pe kre abia o astept k sa pot pleca acasa la Brasov sa-mi vad parintii.

Cam atat pentru moment...Deocamdata va las , dar voi reveni cu urmatoarea postare atunci cand voi avea noutati. Pana atunci va urez toate cele bune...Pa !!!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu