luni, 28 noiembrie 2011

O saptamana speciala si inca doua pana la vacanta...

'Seara !!!...:))...Andrey raporteaza...:))...Just kidding...:))...Ce mai faceti???

Eu bine , multumesc...Iata ca a mai trecut o saptamana de la ultima mea postare...De atunci si pana acum lucrurile nu s-au schimbat prea mult...De fapt , aproape deloc...

Ma rog...Deci uite cum sta treaba...

Cum spune si titlul..." O saptamana speciala "...Oare de ce??? De ce???...Din mai multe motive :
                      1. Maine , marti , 29.11.2011 , este organizat Balul Bobocilor la noi la facultate...prilej cu care pot iesi din camin sa ma mai distrez oleak :))...Nu ca nu voi avea motive :))...Am destule...La Bal atmosfera va fi incinsa si la propriu si la figurat...Daca ar fi dupa mine , le-as spune celor care se ocupa de administrarea localului unde va fi balul...sa elibereze barul de tot...De ce???...Pentru ca se va dansa SUS PE BAR alaturi de...PUYA...Da , da...Puya va canta maine seara la Balul Bobocilor...Abia astept...

                       2. Sunt convins ca Balul care incepe la ora 20.00 va tine pana noaptea tarziu...si daca e asa...urmeaza urmatorul motiv " special" : miercuri , 30.11.2011 , este ziua mea. Doar n-ati uitat de Sfantul Andrei , nu?...Deci inca un motiv bun de distractie...La facultate sper sa ma trezesc sa ma duc...Asta inseamna sa plec devreme de la Bal si sa ma trezesc devreme ; lucru , sper eu , sa nu fie prea greu de facut...

Deci pana acuma am 2 zile la rand de distractie...Si tocmai cand credeam k o sa-mi fie bine...joi , 01.12.2011 , e Ziua Nationala a Romaniei ; adica , mai pe scurt , nu facem facultate...Uraaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!...Si nici vineri , 02.12.2011...Din nou uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!...Voi profita din plin de aceasta ocazie si joi voi pleca la Vaslui ( n-am mai fost de 3 saptamani ) , iar duminica seara ma intorc la Iasi.

                          3. Saptamana speciala incheindu-se in acest fel , urmeaza si al 3-lea motiv de bucurie pentru mine...De luni , 04.12.2011 , in 2 saptamani , voi pleca , in sfarsit , in mult asteptata vacanta de Craciun si Anu Nou ( o vacanta bine-meritata avand in vedere faptul k pana acum am fost la facultate in fiecare zi la fiecare seminar si la fiecare curs + ca m-am apucat si de invatat pentru sesiunea de la sfarsitul lui ianuarie 2012 de vreo 2-3 saptamani incoace ) , in tinuturile muntoase ale Carpatilor , mai exact la poalele Muntelui Tampa , adica la BRASOV...Abia astept sa ajung acasa sa-mi vad parintii si prietenii...

In rest , deocamdata nu am ce sa va mai zic...Momentan , imi cad ochii in gura de somn :))...asa ca o sa ma bag frumusel in pat pentru ca ma asteapta 2 zile grele de tot...V-am pupat...Bye !!!...Noapte buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu