marți, 3 aprilie 2012

povestea lui SuperMercas sau cum sa innebunesti pe munte :)) I

Aoleooooooooooooooooo , vai de picioarele mele...vai ce ma dor picioarele !!!!

Salutare tuturor...Imi cer inca o data scuze ca am intarziat atata dar nu am mai apucat sa scriu nimic nici macar dupa ziua mea , 21 martie in care am facut 22 ani...

Am o groaza de lucruri de povestit asa ca voi face o " trilogie " aici...asta e prima parte...urmeaza partile doi si trei maine , respectiv poimaine :))...

Ca sa o iau cu inceputul...cu inceputul titlului..."povestea lui SuperMercas"...
Cine e SuperMercas???...Ca sa va raspund la aceasta intrebare va trebui sa va povestesc de unde a aparut el si cum a fost la ziua mea...

Ziua mea a fost pe 21 martie , intr-o zi de miercuri...Am fost intr-o locatie faina din Iasi ( pentru cine stie : Curtea Berarilor )...Mai intai am achitat un acont de 50 lei la rezervarea mesei de 15 persoane...Seara au venit doar...18 persoane din care un prof ( pentru cine stie : Nea Nica ) si restul colegi de-ai mei de grupa...

Mai intai am ajuns eu primul , peste 20 minute eram deja 4 baieti...Dupa alte 20 minute a aparut multimea...Majoritatea erau fete , dar au mai venit insotite de 4-5 baieti...Cadouri...am primit asa : un tort pe care scria "La multi ani ! " si 22 si un tricou albastru facut la comanda pe care scrie : SuperMercas ; sub acest nume este sigla lui SuperMercas iar dedesubt..."F**k me , I'm famous ! "( in traducere : Sa ma ia dracu , sunt faimos ! )...Si uite asa am devenit eu SuperMercas...Dar hai sa va arat tricoul...




Ce sa zic...M-am distrat acolo cu toata lumea , am facut niste poze si asa au trecut 3 ore bune de distractie dupa care am plecat fiecare la casa lui...
In aceeasi saptamana am mai facut o tura pe la Vaslui , ultima pe luna martie. Am mai tras doua nopti la unkiu-miu asa ca iar mi-am facut de cap :))...
Luni la pranz am luat-o inapoi spre Iasi si mi-am inceput pregatirile pentru aventura montana care avea sa fie o adevarata experienta de viata pentru mine...

Incep cu partea a doua a titlului..."...cum sa innebunesti pe munte "...
Aici e ceva mai mult de povestit...trebuie zis aproape tot , cuvant cu cuvant...

Dar asta va fi in urmatorul post de maine in care va voi zice cum a decurs prima parte a acestei excursii...

Vai ce ma supara febra asta musculara....vai de picioarele mele !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu