duminică, 18 august 2013

Nebunia de pe munte III

Valeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu maica !!!!!!!!!

Ce-am facut , Doamne , ce-am facut???????.......................

E clar , tre s-o iau din aprilie 2012 pana acum....pentru asta exista un vinovat ( nu eu :)) ) pe care tre sa dau vina...asa ca dau vina pe ... VOLTAJ ...clar...

:)) =)) Doamne ce ma mai distrez cand scriu aici.

Deci trebuie sa recunosc ca de la ultima postare de anul trecut a trecut ceva timp , o perioada de timp in care s-au intamplat multe si pe care ar trebui sa le comprim intr-o postare....Dar nu , nu voi face asta , probabil .....da las ca vad eu cum rezolv :))...

Pana atunci....asa cum zice si titlul ... revin cu ultima parte a trilogiei " Nebunia de pe munte " , asta daca imi mai aduc aminte ceva de atunci :))...

Va ziceam in postul anterior cum m-a luat acea durere de inima din cauza efortului depus si a trebuit sa iau o aspirina si sa ma bag in pat din cauza oboselii. A doua zi de dimineata m-am trezit si am coborat la micul dejun , o cafea si o tigara. Aveam un traseu planificat pe munte in acea zi , dar vremea si-a facut " temele " si ne-a trimis un viscol de 70-80 km/h cu ceata , asa ca am ramas in cabana toata ziua. Bineinteles ca am dat drumul la distractie inca de dimineata , mai o bere , mai un joc de carti , mai o caterinca...; de aici nu a lipsit bunul meu prieten SuperMercas ( stiti voi cine e....ala cu F**k me I'm famous =)) )...Exact , tricoul.

Seara a inceput distractia cu adevarat , show-uri care mai de care mai atragatoare care au fost stropite din plin cu bere , suc , tarie si alte dracii. In acea seara am rezistat un pic mai mult fata de prima seara , adica pana pe la 23.30 - 00.00 , daca nu ma insel. M-am culcat devreme deoarece a doua zi urma coborarea si trebuia sa fiu odihnit.

Luni avea loc coborarea Ceahlaului , pe alta parte fata de cea pe care urcasem . Am plecat pe la 10 de la cabana si iar am ajuns printre ultimii ( cu acelasi grup de 5-6 colegi pe langa mine ) dupa vreo 4 ore ( cu rucsacii aproape goi ) la autocar in statiunea Durau. Am plecat , deci , cu autocarul din Durau si , in drumul nostru spre Iasi ne-am oprit la Manastirea Neamtului , la casa lu Nica ( nu profu'...ci Nica a lu Stefan a Petrei adica Ion Creanga de la Humulesti ) , la ferma de zimbri si in Iasi am ajuns pe seara pe la 18.30-19.00. Va dati seama ca 2-3 zile nu am fost vazut pe la facultate din cauza febrei musculare.

In rest....nici nu stiu ce sa mai zic...decat ca a fost foarte frumos , am facut cateva poze pe care le vedeti pe facebook si cam atat...

Daca nu seara asta , atunci in urmatoarele zile mai bag ceva pe aici...dar pana atunci......

....incerc sa-mi amintesc ce mai tre sa scriu pe aici ( fotbal , facultate , tampenii din Iasi si Vaslui , vacanta si asa mai departe , voltaj )....


Natiune ...v-am vazut , v-am scris ,
                v-am pupat si am plecat


:)) =))

NEXT POST IS LOADING....LOADING....LOADING....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu