luni, 3 octombrie 2011

Primele zile la Iasi

Seara buna...Mi-am gasit un pic de timp pentru scris...

Dupa cum va spuneam in postul anterior , urmatorul post il voi scrie din Iasi...

Si iata-ma ajuns in Iasi , la cel de-al treilea si ultim an de facultate...:))...cel de-al treilea... Vineri seara am ajuns in Iasi printr-o intamplare de care nu credeam k voi avea parte...Mai exact , ajuns in gara la Vaslui , dupa ce mi-am luat biletul se anunta la microfon urmatorul mesaj la care am ramas masca : " Stimati calatori , trenul R ... de la Bucuresti catre Iasi are o intarziere de 40 minute fata de timpul initial "...Da , da , 40 minute...Am zis k asa se intampla doar in Romania ( si asta ne ocupa tot timpul :))...=)) ) .M-am plictisit stand pe peron si admirand o rabla de tren ( 5 vagoane rablagite atasate de o locomotiva vai de capu' ei :))...) .

In fine , ca sa treaca timpu mai repede mi-am aprins o tigara si mi-am luat o cafea de la automat ( 1 leu cafeaua ). In fine , dupa 40 minute vine trenul. Ma urc si ma duc la locul meu . Am asteptat sa vina conductoru ( Nashu ) sa-mi verifice biletul ....dar n-a venit...Pur si simplu n-a venit. Asta e a doua faza care m-a lasat masca , nu a venit sa controleze biletu tot drumu ... Sau trenu nu avea nash...:))... Ajuns in Iasi ma " cazez " la unchiul meu pentru o seara. Sambata dimineata am inceput drumurile prin Iasi...M-am dus la facultate sa-mi iau dispozitia de cazare , apoi m-am dus sa completez hartzoagele si sa platesc camera de camin pe prima luna ( octombrie )...si intr-un final am fost sa-mi iau camera in primire...Acelasi camin in care am stat anu trecut...Ce bine imi pare k m-am revazut cu o parte din colegii de camin...In curand vor veni si ceilalti...:)...

Toata ziua de sambata si cea de duminica mi le-am petrecut la camin pentru a reintra in atmosfera...Reacomodare si asa mai departe...si , bineinteles , asteptand sa-mi vina colegul de camera...Camera asta am primit-o primul. Si sunt singur si acum , dar sper ca in cateva zile sa am si coleg...:D...

Acum , luni , am fost la facultate in prima zi si mi-am revazut cativa din colegi...care au venit si cu care am baut o cafea...

Cam atat pana acum...Ca sa nu uit...

Cea de-a doua saptamana de fotbal european romanesc arata cam asa :

UCL : F.C. OTELU GALATI - BENFICA LISABONA : 2-1

UEL : 1. F.C. RAPID BUCURESTI - PSV EINDHOVEN : 1-3
          2. S.C. VASLUI - F.C. ZURICH : 2-2
          3. F.C. STEAUA BUCURESTI - AEK LARNACA : 1-1

In urma rezultatutului de egalitate , antrenorul Stelei , Ronny Levy si-a dat demisia . In locul lui se afla un fost mare stelist , Ilie Stan care si-a facut debutul printr-o victorie cu 2-1 impotriva campioanei Otelu Galati.

Cam atat pentru azi...Revin cand mai am amanunte...

Dar pana atunci va urez o saptamana faina si numa' bine...Kisses :*:*:*...:))...=))... .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu