marți, 13 decembrie 2011

Da vina pe...iarna care nu mai vine :))...adica pe Voltaj...

Salutare dragilor...Cum o mai duceti???...

N-am mai scris cam de multisor...Se pare ca am fost cam ocupat in ultimul timp ; altfel nu-mi explic...

Deci sa vedem ce mai avem nou:

Pai , in primul rand am avut la rand 2 zile de distractie...la bal si la ziua mea ( sf. Andrei ) dar n-a fost decat una singura , prima...Ma rog n-am chefuit cine stie ce dar a fost bine...

Apoi , dupa 2 zile , am zis " LA MULTI ANI ROMANIA ! " cu ocazia zilei de 1 decembrie...

A urmat a 5-a saptamana de fotbal european ; rezultatele fiind cam asa :

Otelul n-a mai facut nici un punct in CL...asa k nu mai vorbim despre...

In schimb Steaua a jucat cu Schalke de ziua Romaniei si a fost infranta cu scorul de 2 - 1...Dar , cu toate acestea , echipa ros-albastra mai pastreaza sanse la calificarea in 16-imi de pe locul 2 al grupei daca maine , 14.12. va invinge pe AEK Larnaca pe Arena Nationala iar Schalke bate pe Maccabi Haifa...

In cealalta parte, Vasluiul a remizat 0 - 0 cu Lazio iar maine va intalni pe FC Zurich in deplasare...Este necesara victoria pentru ca Lazio sa nu aiba sanse la calificare , Vasluiul fiind pe locul al 2-lea in grupa...

Asa ca asteptam sa vedem ce se va intampla maine seara....Sa speram ca va fi o seara de fotbal minunata...

In alta ordine de idei...ninsoarea se mai lasa asteptata cateva zile dar o asteptam cu bratele deschise...

Peste 2-3 zile plec in sfarsit in vacanta de Craciun acasa pentru 3 saptamani urmand a reveni la Iasi cu bateriile incarcate...

Deocamdata nu mai ce sa mai zic...Urmatoarea postare ar trebui sa apara cand ajung acasa , dar mai vedem pana atunci...

Si ca sa nu uit , acuma inainte de final , baietii de la Voltaj si-au lansat in sfarsit clipul la noua lor melodie...Da Vina Pe Voltaj...Va invit sa-l vizionati chiar aici , pe blog , la pagina " Video VOLTAJ "...

Va place sau nu , dati vina pe...VOLTAJ !!!...

Bye-bye...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu