miercuri, 21 decembrie 2011

Winter time...

Salutare din nou...Asa cum am promis urmatoarea postare o voi compune cand voi ajunge acasa la Brasov...Si iata-ma la Brasov...Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

La cat de fericit sunt , nici nu stiu cu ce sa incep...Exact , o sa incep cu inceputul...Adica???...

Adica cam asa ceva...

1. S-au incheiat cele 6 saptamani de fotbal european cu urmatoarele rezultate :
                     1. FC Zurich - FC Vaslui : 2 - 0
                    2 . FC Steaua Bucuresti - AEK Larnaca : secret...va tin in suspans...nu va zic...
                    3. PSV Eindhoven - FC Rapid Bucuresti : 2 - 1

Vasluiul a avut o sansa mare asa ca echipa condusa de Viorel Hizo spera sa ajunga urmatorul an sa treaca de grupele EL.
De Steaua...................suspans total...nu vreau sa va zic...

Rapidul a deraiat in Europa :))...deci domnu' Copos asteapta anu urmator...

2. Vineri , 16.12.2011 , am plecat fericit in vacanta spre Brasov...Si iata prin ce am trecut...
Ma gandisem sa plec cu trenul de 13.00 si sa ajung in Brasov la 21.25 dupa noul mers al trenurilor...Am ajuns la gara la 12.55...la ghiseu inca vreo 3-4 persoane...Stau si imi astept randu...Cand ii zic unde vreau sa merg ( aveam banii si cuponul de reducere pregatit ) doamna imi zice k nu se mai poate la Brasov ca pleaca trenul imediat...Asta parca mi-ar fi dat cu toporu-n cap...:))...

Ce era de facut? De stat in Iasi pana sambata si plecat atunci cu trenul?...Nu , nici gand ...

Stiam ca solutia de rezerva o reprezinta autocarul...Ce-i drept plateai mai mult dar mergeai mai putin....
Am luat-o incet spre auotgara pentru ca urma sa plec la 14.30...deci fara graba...Am ajuns la autogara si mi-am rezervat locul...Am platit 60 RON pentru a ajunge la Brasov la ora 20.00...fata de 45 RON pentru a ajunge la 21.25...Cam asta e...N-am avut ce face...

In fine...Am ajuns cu bine acasa fericit ca in sfarsit intrasem in vacanta...:))...

De ieri oficial a inceput sa ninga...Si mai ninge si acum dar mai incet...S-a depus un strat subtire de zapada si speram sa se depuna mai multa...

Vreti sa va zic de Steaua???Ati ajuns in suspans atat de mult incat nu mai aveti rabdare???...Bine , hai k va zic...

Doamnelor si Domnilor , atentie un moment va rog :

FC STEAUA BUCURESTI - AEK LARNACA : 3 - 1 ( 50.000 suporteri pe National Arena )

MACCABI HAIFA - SCHALKE 04 : 0 - 3

Cu acest rezultat Steaua se califica in 16-imile Europa League...Fericire , mare fericire...

Cum sa nu te bucuri daca echipa ta preferata trece de grupe de pe locul 2...
Tragerea la sorti a fost una destul de buna...echipa ros-albastra avand-o ca adversara in 16-imi una din echipele din grupele EL din 2009...Twente Enschede...Sau ceva de genu...Eu spun ca va fi usor...De ce? Pentru ca primul meci se va disputa pe National Arena , sa speram , in prezenta unui numar cat mai mare de suporteri fata de meciul cu AEK...

Daca o batem pe Twente si ne calificam in optimi ( Doamne-ajuta ) atunci am putea da din nou de...Schalke...N-ar fi rea inca o dubla din care Steaua sa iasa invingatoare...

In sferturi asteptam Manchester City ( asa zicea nea Gigi ) si ii batem si pe astia...

In semifinale...nu stiu...dar in orice caz nu Middlesbrough :))...

Finala : FC STEAUA BUCURESTI - FC VASLUI :))=))...ar fi demential :))...

Oricum astea-s vise d-ale mele...Da mai stii ce se poate intampla?...

In rest...cam atat...deocamdata nu mai am ce sa zic...decat ca astept sa vina Craciunu...poate vine Moshu cu un cadou...Eu zic ca am fost cuminte anul asta...Voi ce cadou va doriti de Craciun?...

Next post ===> intre Craciun si Anu Nou...Poate ultimul post pe 2011...

Va doresc Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi , multa sanatate , bucurie , caldura in suflete si un An Nou fericit...CRACIUN FERICIT !!!

Deoarece am vazut ca blogul este vizualizat si din alte tari in afara de Romania :

Because I saw that my blog is being viewed from another countries than Romania :

I wish you all Happy Holidays lot of health , joy , warm in your souls and a Happy New Year...MERRY CHRISTMAS !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu