miercuri, 28 decembrie 2011

Ultimele zile din 2011...

Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...Ultima postare pe 2011 este a 30-a...Yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!!...ce bine m-am incadrat...ba chiar foarte bine...

Am trecut cu bine si de Craciunul asta...se pare ca Moshu mi-a ascultat rugamintile , si-a dat seama ca am fost cuminte anu asta si a venit...dar nu vreau sa va zic ce cadouri am primit pana nu-mi ziceti voi printr-un comentariu la acest post ori aici ori pe facebook...altfel nu va zic...:))...

Au trecut deja aproape 2 saptamani de cand am ajuns acasa si totul merge cum mi-am dorit...

Mai intai , conform postului anterior , nr.29 , Steaua s-a calificat in 16-imile EL...Apoi am avut deja 2 intalniri in oras cu colegii din liceu , lucru care m-a bucurat enorm...Si se pare ca s-ar putea sa ne vedem si de Revelion , adica peste 3 zile...

Apropo de Revelion...unde va veti petrece seara dintre ani?...astept comentariile voastre...:D...

Singurul lucru care nu a iesit asa cum vroiam s-a intamplat luni seara. Luni seara a avut loc finala primului sezon de Vocea Romaniei. Nu m-am uitat chiar la tot sezonul dar am vrut sa vad finala deoarece aveam o preferinta in randul castigatorilor ( asta in primul rand ). In al doilea rand baietii de la Voltaj aveau sa cante un duet impreuna cu unul dintre potentialii castigatori.

Spre bucuria mea Voltaj au facut ( din nou ) atmosfera iar sala a fost ridicata in picioare pe versurile melodiei " 20 "...Stiti voi , aia cu " Tanar vreau mereu sa fiu...".

Dar din pacate concurenta care speram sa castige...nu a castigat...A castigat un concurent care , spun eu , nu a meritat acel trofeu. Asta e...se mai intampla...Imi pare rau pentru Mr. Brenciu , Horia Brenciu , mentorul acelei concurente. Dar asteptam acum sezonul al doilea.

Din cate am inteles , daca am inteles eu bine , in februarie revine sezonul 2 din Romanii au Talent.Sa vedem de ce mai sunt in stare compatriotii nostri.

In rest toate bune si frumoase...Primul post pe 2012 va fi dupa Anul Nou.

Va urez un An Nou plin de bucurii si de dorinte implinite...Ne revedem in 2012...Sa petreceti bine ! :))...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu