vineri, 28 octombrie 2011

Fotbal european ; fotbal romanesc si iar fotbal...:))

Hey guys !!!!....Wasssssssssssssssssssup?????????????....Bine ati revenit aici pe blogul meu...Bine v-am regasit si eu...:))...

Dupa cum spune si titlul acestui post va voi povesti ce s-a mai intamplat pe teren...

In primul rand , fotbalul european....................................................V.A.R.Z.A...Varza...toate echipele au luat bataie....scor general : 8-0...Cum e posibil???

Simplu...MACCABI HAIFA - STEAUA BUCURESTI : 5 - 0
             RAPID BUCURESTI - LEGIA VARSOVIA : 0 - 1
             SPORTING LISABONA - SC VASLUI : 2 - 0...
Deci e clar k fotbalul european ( E.L. ) nu ne prieste...Bineinteles k Arena Nationala ar trebui sa mai fie o data sfintita ca sa putem marca si noi acolo...Nu???....Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa...apropo de sfintire...cred ca asta ar trebui sa fie de folos...

http://www.radiozu.ro/morningzu/descantecul-vrajitoarei-vanessa-pentru-national-arena-605

Ascultati si radeti cu gura pana la urechi pana nu mai puteti....sau mai pe scurt...LOOOOOOOOOOL !!! =))...

Dar stati linistiti ca nici in campionatul romanesc n-o ducem mai bine...Pe langa scandalurile din ultimele zile cu DNA-ul mai intervin si alte scandaluri la echipe...Eu va voi spune despre Steaua , fiind echipa mea preferata...

Steaua noastra cea de toate zilele...condusa de un cioban ( oier ) ,  cum vreti sa-i spuneti ,  idiot care inca mai crede k echipa lui de 1 leu ( in ultimul post era 2 lei :)) =)) ) va lua titlul in acest an....Va spun eu adevarul.....................................BULLSHIT !!!!...Nici vorba...Sa zica " Mersi " daca ajunge in primele 5...

Cea mai iubita echipa din Romania il are ca patron pe oieru ( ciobanu ) de Gigi Becali ( Tiki-Taka Barcelona --------> Tiki-Taka VARZAlona )...Antrenor este Ilie Stan care pana in acest moment nu a reusit decat o singura victorie de cand a venit la Steaua , cea cu Otelu ( 2-1 )...De 4 etape Steaua nu mai joak nimic...Parca e moarta...Jucatorii parca sunt mai lenesi ca alta data...Sau e de vina tactica lu " ILIEsta "???...

Nu stiu...Dar cert e k dak pana la iarna nu ne apropiem la mai putin de 5-6 puncte de lider , Dinamo ( Muie ) si daca nu facem niste transferuri k lumea ,a atunci ne putem lua adio de la titlu si in acest an...

Ca sa fiu mai clar...Dupa infrangerea cu MACCABrI Haifa , Steaua nu si-a revenit nici la primul sau meci pe Arena Nationala in compania " ti " ( Rapid )...Meci incheiat 0 - 0 care s-a lasat cu numeroase cartonase rosii in ambele tabere...

Nici dupa acest meci Steaua nu-si revenise...A urmat meciul din Cupa , cu o fosta echipa din Liga I , actualmente Liga a II-a , Poli Timisoara...Bineinteles ca au castigat cei mai buni , adica , ...........................Timisoara , logic...Scorul? 2 - 0...

Oieru mai are un pic si se infurie daca Ilie Stan nu face ceva pana la iarna...Mi-e tare frica ca o sa-l demita pe Stan si in locul lui sa vina Hagi...N-ar fi o idee rea dar pentru ca Hagi sa vina trebuie ca echipa sa se intoarca " ACASA "..." Acasa" = GHENCEA...Acest cuvant " acasa " pentru cioban inseamna " National Arena " , nicidecum Ghencea...Ce om...Doamne-fereste !!!...

Gata , gata , gata !!!...M-am saturat de fotbal...Schimb subiectu...:))=))...

Baietii mei preferati , VOLTAJ , au lansat saptamana trecuta un nou single intitulat " Da vina pe...VOLTAJ "...O melodie foarte faina , la fel ca toate melodiile lor...Am ascultat-o de cateva ori , mi-a placut asa ca v-o dau si voua sa o ascultati...


Auditie placuta...Asa ca daca acest post n-o sa va placa , nu dati vina pe mine...dati vina pe...Voltaj...

Asa ca va las sa o ascultati...Eu plec , ma pregatesc sa ma culc pentru ca maine e o zi noua...

Am uitat sa va spun ca sunt din nou la Vaslui ; duminica seara o iau inapoi spre Iasi...

Noapte buna...Va pup pe toti...Bye-bye guys!!!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu