miercuri, 12 octombrie 2011

Primele saptamani de facultate...


Primele saptamani de facultate...Nici nu stiu ce sa zic...

In fine...Marti a fost prima zi de facultate...Evident k m-am dus ca sa vad care mai e situatia la facultate , sa-mi revad colegii si sa vedem cum e planificat orarul. Si arata cam asha: fata de primii 2 ani cand aveam vinerea libera si puteam pleca de joi spre Vaslui , iata ca de aceasta data , cel putin pana acum , ziua de vineri am o singura ora de la 10 la 12. Bine k e doar una si nu-s mai multe...:))...=))...

Toata saptamana trecuta am fost la scoala la toate cursurile si seminariile pentru a ma acomoda cu profesorii si cu materiile...Astfel , dupa prima saptamana de scoala mi-am dat seama k exista totusi 1-2 obiecte mai grele dar restul ar trebui sa fie floare la ureche...Ma rog , io asa sper sa fie...usoare k sa le pot intelege si invata de pe ele pentru sesiunea din iarna...Daca nu trec de sesiunea asta am terminat-o cu facultatea...Ma dau ai mei afara si n-oi prea avea io kef de invata da trebuie.

Martea trecuta am ramas pentru a treia oara surprins de un eveniment ( celelalte doua le stiti din postul anterior , tren 40 minute intarziere , respectiv , trenu fara nash ). Acest al treilea eveniment e cam asa :

Ma inteleg bine cu el , nu avem probleme...deocamdata...

Saptamana asta a venit cu adevarat toamna , temperaturile incepand sa scada treptat...In acest moment afara bate un vant puternuc si ploua ...Week-end-ul asta ma duc la Vaslui k sa nu mai stau la Iasi degeaba plictisit in camera de camin...:))...Ma duc acolo si poate-poate ma duc si la meci : FC Vaslui - FC Steaua...Vreun pronostic ceva???:))...

In alta ordine de idei , week-end-ul urmator ( 22 - 24 oct ) voi fi plecat intr-o mini practica in Romania , de data asta in Vrancea , la Tulnici...Stam vre 2-3 nopti dupa care ne intoarcem in Iasi...Abia astept sa ma duc si speram sa prindem vreme faina acolo...

Vremea asta nasoala imi da o stare nashpa...lene si plictiseala...nu mai pomenesc si oboseala din timpul zilei...trezire la ora 7 si venit de la facultate la ora 16...Si daca ar fi sa ma pun acuma sa dorm...n-as mai dormi la noapte...:))...
Hai k va las...ma duc sa incerc sa ies din starea asta naspa...Pe alta data !!!...Pa !!!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu