luni, 17 octombrie 2011

Sarbatorile Iasului , week-end acasa si meci de fotbal distrus :))...


Bun gasit din nou...Ce mai faceti voi???

Eu am revenit la Iasi dupa week-end-ul petrecut in orasul natal , Vaslui , aflat la circa 70 km sud de Iasi.

Dar sa o luam cu inceputul...Miercurea trecuta neavand ce face prin camin dupa ore...m-am gandit sa ies sa fac o plimbare prin oras sa vad ce mai aduc nou Sarbatorile Iasului...

Zis si facut...Am plecat din camin si m-am dus in centru ca sa vad ce se petrece...Cand am trecut pe la Mitropolie am vazut o gramada de oameni ( majoritatea babe si mosi :)) ) veniti sa se inchine la racla Preacuvioasei Parascheva cea facatoare de minuni...Fiind atata aglomeratie in curtea Mitropoliei am zis ca n-are rost sa stau acolo in picioare atata timp doar ca sa ajung la racla Preacuvioasei...Mi-am facut o cruce , m-am rugat la Dumnezeu si mi-am continuat plimbarea...

Ajuns in fata Palatului Culturii am observat cata lume misuna pe la tarabele amplasate pe trotuar de la Palat pana in zona numita Podu Ros , caci pana acolo se intindeau tarabele...Facand aceasta plimbare am tras cu ochiul la fiecare taraba : majoritatea erau comercianti care vindeau tzoale de iarna , caciuli , haine de blana , dar si alte tzoale...In rest cateva tarabe cu porumb fiert , vin fiert , berik si ceva de bagat la matz...:))...

Desi aveam bani la mine nu m-am incumetat sa cumpar nimic...Asa ca am luat-o inapoi la pas spre camin ; deja era frig afara si intuneric ( ora 19.00 )...Cand am ajuns din nou la Mitropolie deja bateau clopotele ( oare de ce? ) , iar strada era blocata de miile de pelerini veniti din toate colturile tarii la Sfanta Parascheva...Am trecut mai departe si m-am oprit sa beau o bere ( poate - poate ma mai incalzesc un pic )...Si m-am incalzit asa ca am ajuns la camin la distanta de 2 ore de la plecare...Plecasem la ora 18.00 si ma intorsesem la ora 20.00...

Am zis k n-are niciun rost sa plec de joi la Vaslui k sigur sunt o groaza de pelerini care o iau spre case...Asa ca am plecat frumusel vineri ; pe la ora 14.30 aveam un rapid care sa ma duca la Vaslui...Dar nenorocire ! Trenul care mergea la Bucuresti era plin de pelerini , iar doamna de la casa voia sa-mi dea bilet pentru urmatorul tren spre Vaslui , astainsemna k trebuia sa mai pier timpu prin gara inca vreo ora jumate...

Nici nu m-am gandit...Cum autogara era peste drum de gara am tras o fuga pana acolo si m-am urcat in primul microbuz spre Vaslui, la ora 15.00...Dar fatalitate ! ( vorba lu nea Ion Luca Caragiale :)) ). Desi ma urcasem printre primii si prinsesem loc in spate , microbulse dovedi a fi neincapator in doar 10 minute din cauza a vreo 7-8 babe cu cate 2 sacosoaie pline ochi . Am avut ghinionul k una din ele sa stea langa mine...Inchipuiti-va cum stateam eu acolo cu rucsacul si cu laptopul in brate ...:))...

In fine am ajuns la Vaslui , am stat acolo pana duminica , adica ieri , cand m-am intors ( de data asta cu trenul ) ...

Mi-am lasat bagajele la camin si m-am dus la o terasa din apropiere sa vad meciul ( daca ala se poate numi meci ) Vaslui - Steaua , meciul accidentatilor...Asta s-a vazut...

Ce parere am???...Meci de 2 lei...Asta a fost...Cum naiba sa ratezi penalty in minutul 7 si sa te mai cheme si Florin Costea cel mai bun jucator al Universitatii Craiova...????...Io faza asta nu mi-o pot explica nici acum...=))

Am plecat de la meci dezamagit...

In alta ordine de idei...Ieri la pranz la mine acasa , Brasov - ma rog , in apropiere , s-a produs un accident...mai exact pe DN1 in localitatea Timisu de Sus...Protagonist.......................SERBAN HUIDU...Pam-pam...:))...

Nu , nu e o gluma...Serbanica al nostru se afla intr-un Mercedes-Benz ML impreuna cu sotia , cei doi copii si bona acestora cand , la un moment dat , din cauza carosabilului umed si a neadaptarii vitezei pe sectorul de drum alunecos , Serbanica a pierdut controlul bolidului si a intrat pe contrasens intorcand cu rotile in sus o Dacia Logan dupa un impact frontal...Cei trei pasageri ai Loganului au murit , ultimul in aceasta dimineata la spital...Asa ca Serbanica este acum acuzat de ucidere din culpa si risca o pedeapsa cu inchisoarea de 8 ani...

Cam atat se stie pana acum...Pentru mai multe informatii accesati site-ul realitatea ; antena 3 ; antena 1 ; protv s.a.m.d...

Eu acum va las...Tre sa ma pregatesc pentru scoala...Si nu uitati ca aceasta saptamana este a treia saptamana a fotbalului european romanesc...

V-am pupat...Pa !!!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu