joi, 5 ianuarie 2012

2012...

LA MULTI ANI  TUTUROR !!!...
HAPPY BIRTHDAY TO ALL OF YOU !!!...

In primul rand vreau sa va urez ca noul an sa va aduca numai bucurii , sanatate si sa va implineasca toate dorintele...
Ce vreau eu de la 2012? Pai sa vedem :
1. sa termin odata cu facultatea asta ca m-am cam saturat de ea.
2. sa invat sa conduc o masina ca lumea...la vara de-acuma...
3. sa fac niste achizitii :
        - unul sau doua telefoane mobile noi
        - un laptop peformant
        - boxe de laptop
        - o chitara...preferabil electrica , dar merge si clasica.
        - daca nu chitara , atunci poate un set de tobe
        - daca pica ultimele 2 variante de mai sus , atunci un microfon cu siguranta
4. sanatate , fericire  si , mai ales , iubire.

Altceva nu-mi mai trece prin cap...:))...

Ca sa revenim la oile noastre...Sau mai bine zis la oile lu' nea Gigi.
Steaua facut in aceasta iarna 5 transferuri. Deocamdata. Au venit : Alex Chipciu ( FC Brasov ) ; Vlad Chiriches ( Pandurii ) ; Paul Parvulescu ( Gaz Metan ) ; Ovidiu Dananae ( U Craiova ) si Machado ( U Cluj ). Este asteptat sa vina si Wesley ( FC Vaslui ).
Deja avem sanse la titlu...Daca mutarea lui Latovlevici la Saint-Etienne alaturi de Banel se efectueaza atunci locul ii va fi luat de Parvulescu.

Ce ati facut de Revelion? Astept comentariile voastre aici sau pe facebook.
Eu? Eu am stat acasa , cu parintii , din pacate. Am fost si am vazut artificiile si cam asa mi-am petrecut noaptea dintre ani.
Primele zile ale lui 2012 au trecut chiar repede pentru mine. Deja e joi , 5.01.2012 , maine e Boboteaza iar pe 7.01. e Sf. Ion. Eu pe 8 am sters-o la Iasi. Adica duminica pt ca de luni iar facultate.

Dupa 3 saptamani de stat acasa cu parintii parca am inceput sa ma cam satur. Abia astept sa plec inapoi la Iasi , dar sunt sigur ca peste vreo 3 saptamani ma va apuca dorul de casa...

Ce sa mai zic?...
Dau vina pe Voltaj ca s-a topit aproape toata zapada si ca nu mai ninge. :))
Dau vina pe Voltaj ca de luni ma duc iar la facultate. :))
Dau vina pe Voltaj ca peste 3 saptamani incepe sesiunea. :))

Anu' asta orice ar fi...Da Vina Pe Voltaj...

Ceau...V-am pupat. Am plecat ca mi se inchid ochii de somn...Dau vina pe Voltaj :))...

Next post ===================> when I arrive at Iasi :D...

Noapte buna !!!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu