marți, 31 ianuarie 2012

Cu frigul in sesiune...

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!! Ce frig e !!!...

Salutare din nou !...Asa cum am promis in postul anterior o sa mai scriu un ultim post pe luna ianuarie...

In primul rand vreau sa va zic ca acel cod galben de care va ziceam s-a prelungit pana a devenit portocaliu pentru toata tara. A doua zi cod portocaliu de ger pentru toata tara , iar judetele Tulcea si Constanta intrau sub cod galben de ninsori si vanturi puternice. Dupa 2 zile Romania a inghetat de tot ( ma rog , aproape toata Romania a inghetat , mai putin judetele din vest ) iar acum intram in ultimele 2 zile de cod portocaliu de ger cu temperaturi de -25...-30 de grade...maxime de vreo -4...-5 grade...Deci...brrrrrrrrrrrrrrrrr !!!...frig , foarte frig...Masini inzapezite , localitati rupte de lume , oameni morti si trenuri blocate in camp...Si toate astea din cauza ninsorii si a gerului...

Dar ca sa ne mai incalzim un pic va spun ca de vinerise mai incalzeste putin vremea , sa vedem cat va tine si speram sa nu mai vina vreun val de frig ingrozitor cum a fost in ultimele 4-5 zile...

Frigul din aceste zile i-a bagat in case pana si pe protestatarii care ieseau cu sutele ( in tara ) si cu miile ( in Bucuresti ) pentru a cere demisia lui Base si a lui Boc.

In rest, in sesiune am mai trecut cu bine de un examen , cel de duminica...am luat 5 , deci stau linistit...dar in acelasi timp mai am de invatat pentru a trece si de restul de 2 examene , maine si sambata...

Sambata , dupa examen , imi fac bagajele si o tai la Vaslui pentru a-mi petrece vacanta de o saptamana si pentru a invata pentru restante.

In rest , toate bune si frumoase...Va las deocamdata pentru ca ma bag la studiu si nu mai am timp pentru voi...Asa ca ... NEXT POST ===============>...in vacanta...daca voi avea timp...Bye !!!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu