miercuri, 25 ianuarie 2012

Iarna in toata regula , proteste si examene in s(tr)esiune...

Salutare dragii mei !

Iata-ma in mijlocul sesiunii de iarna dn nou venit la Vaslui. Vad ca m-am obisnuit sa scriu doar din 9 in 9 zile k asa vad aici...Bine , dar am motive intemeiate...invat din greu pentru examenele din sesiune. si imi ocupa tipul.

Din cate vad si aud la TV , am ajuns deja in a 13-a zi de proteste in strada la Bucuresti in Piata Universitatii . Oamenii au iesit in fiecare zi sa-si ceara drepturile si sa strige in gura mare : " Jos Basescu ! Demisia ! " Boc , demisia " si alte asemenea.

Intre timp , domnul Presedinte Traian Basescu , s-a hotarat in sfarsit sa faca niste declaratii abia astazi in a 13-a zi...Si bineinteles k a facut-o exact cum a stiut el mai bine. Adica a batut campii pe toata durata "discursului " ( daca il putem numi asa :)) ). Oricum eu sunt convins k " blonda , chioru' si piticu " + intregul guvern Boc isi vor da , in cele din urma , demisia si se vor organiza in acest fel alegeri anticipate , sau cum s-or fi numind...:))...

Lasand la o parte politica si pe Traian Basescu vreau sa va anunt pe aceasta cale k ma aflu deja in mijlocul sesiunii de iarna si am deja luate primele 3 examene , fiecare cu nota 7. Mie imi convine...Mai tre s trag oleak de mine , sa mai fac un mic efort sa le iau si p ultimele 3 k sa-mi pot asigura o saptamana de vacanta un pic mai linistita , avand in vedere faptul k dupa aceasta saptamana de vacanta va incepe o saptamana de reexaminari. Din 4 cate am de toate ( 2 pe anul I si 2 pe anul II ) vreau sa iau 2 ( cele de pe anul II ) , iar cele de pe anul I sa le las pentru la vara...N-are rost sa stau acuma sa le inghesui pe toate pentru ca e putin timp si imi incarc memoria degeaba...

In sfarsit a inceput sa fie iarna adevarata si aici in Moldova , nu numai la munte. Iata buletinul meteo :
Incepand de miercuri , 25.01.2012 ora 00:00 pana joi , 26.01.2012 ora 18.00 ( daca nu ma insel ) s-a instituit un cold galben de avertizare pentru mai multe judete ale Romaniei. Codul vizeaza fenomene meteo specfice iernii :zapada dn belsug , vant puternic si temperaturi scazute.

La aceasta ora mai multe drumuri sunt inchise circulatiei publice din cauza ninsorilor abundente , iar unele autovehicule au provocat accidente din cauza carosabilului.

Ce ar mai fi de zis?...Duminica dimineata am examen asa ca plec la Iasi de sambata. Abia la sfarsitul saptamanii viitoare voi reveni la Vaslui.

Next post ---------------------------> peste cateva zile , probabil o sa mai fie un post inainte de a intra in februarie...Pana atunci sa ninga cat mai mult...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu