luni, 16 ianuarie 2012

Iasi ; revolutie si s(tr)esiune...

Salut din nou !!!...Cum o mai duceti?...

Eu am plecat din Brasov pe 08.01.2012 cu un microbuz. Am plecat dimineata la 10.45 si am ajuns in Iasi la 17.15. A fost un drum lung dar am ajuns cu bine , fara probleme.

Am fost toata saptamana trecuta la facultate , m-am intalnit cu colegii si am dat primul examen , kiar daca nu am intrat oficial in sesiune. Examenul l-am luat cu nota 7 , deci eu ma simt multumit de nota , cu toate ca nu am invatat decat cateva ore inaintea lui.

De joi incoace a inceput revolutia in toata tara. Mai intai au iesit in Bucuresti in Piata Universitatii , dupa care au luat-o spre Piata Unirii si spre Parlament...Dar nu au avut prea mult noroc din cauza cordonului de jandarmi amplasat strategic de-a latul strazii. Si nu erau 50-100 oameni...erau 2-3 mii...jandarmii erau , cred , de 3-4 ori mai multi....va dati seama ce a iesit acolo.
Si in paralel cu protestele din Bucuresti , in alte 15 orase din tara oamenii au iesit pentru a striga in gura mare : " JOS BASESCU ! DEMISIA ! " si altele de acest gen...

Si asta a inceput de joi...Azi e luni si se pare ca si diseara lumea va iesi din nou la " plimbare in oras " sa dea piept cu jandarmii...:))=))...

In rest , sesiunea se apropie cu pasi repezi , fiind la sfarsitul acestei luni , 23.01-05.02. Dupa aceasta , urmeaza vacanta intersemestriala de o saptamana si apoi o saptamana de reexaminari...Fir-ar mama lor de restante...

Cam atat pentru acum...Plec sa mai invat un pic , poate iau si eu niste note mai bune...:))...

Next post ====================================>....cand oi mai avea ceva de zis...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu